اخبار

فردیناند: رونالدو نیمکت‌نشین ماندن در منچستریونایتد را تحمل نمی‌کند

ستاره پیشین منچستریونایتد پیش‌بینی کرد که نیمکت‌نشینی هم‌تیمی سابقش در این اولدترافورد دوام نخواهد داشت.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد که اکنون به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال فعالیت دارد معتقد است که وضعیت فعلی کریستیانو رونالدو در اولدترافورد منجر به طغیان ستاره پرتغالی می‌شود.

رونالدوی 37 ساله به خاطر ناکامی من‌یونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جدایی از این تیم بوده است و با رفتارهایش اخیرش در بازی‌های ابتدایی تیم در فصل جاری هواداران، بازیکنان و اعضای کادر فنی را رنجانده است.

اریک تن‌هاخ هم در واکنش به این اتفاقات، رونالدو را در دو هفته اخیر نیمکت‌نشین کرد و تنها در دقایق پایانی به میدان فرستاد از قضا در هر دو مسابقه‌ای که رونالدو نیمکت‌نشین بود، منچستریونایتد به ترتیب لیورپول و ساوتهپتون را شکست داد، کاری که در حضور او مقابل برایتون و برنتفورد نتوانسته بود انجام دهد. از این رو به نظر می‌رسد که مشکلات رونالدو دوچندان شده است. او نه تنها راهی برای خروج از منچستریونایتد و رفتن به تیمی دارای سهمیه لیگ قهرمانان پیدا نکرده بلکه جایگاهش در ترکیب اصلی را هم از دست داده است. فردیناند اما می‌گوید رونالدو نمی‌تواند مورد دوم را تحمل کند و دیر یا زود نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهد داد.

فردیناند در گفت‌و‌گو با پادکست وایب‌ویت فایو، اظهار داشت: اینکه رونالدو می‌ماند یا می‌روند را هیچ یک از ما نمی‌دانیم اما من با شناختی که از رونالدو دارم، می‌دانم که او دیر یا زود از کوره درخواهد رفت. این بحث که اکنون چه کسی مقدم بر او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد را فراموش کنید. برای او تنها چیزی که اهمیت دارد این است که او در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد. با توجه به کارهایی که در دوران بازیگری‌اش انجام داده و سطحی که همیشه در آن بازی کرده، او نمی‌تواند بپذیرد در تیمی که در لیگ قهرمانان هم حضور ندارد، بازیکن ترکیب اصلی نباشد. شاید برای بعضی از بازیکنان نیمکت‌نشینی و ایفای نقش چند دقیقه‌ای در زمین بازی قابل تحمل نیست اما رونالدو برای ایقای چنین نقشی ساخته نشده است و نمی‌توانید از او انتظار داشته باشید که در سن 37 سالگی تغییر کند.

فردیناند در پاسخ به این سؤال که آیا انتظار دارد رونالدو برود یا بماند، عنوان کرد: من معتقدم چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. از نظر مالی من فکر نمی‌‌کنم که هیچ باشگاهی توانایی پرداخت حقوق رونالدو را داشته باشد و به همین دلیل او در پنجره تابستانی رخ نخواهد داد.

استقبال بازیکنان منچستریونایتد از جدایی احتمالی رونالدو

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا