رپورتاژ

روانشناسی رنگ ساعت

 

هرکس به یک رنگ خاص علاقه دارد. ممکن است شما آبی را دوست داشته باشید اما دیگری به قرمز علاقه مند باشد. این که هر کس چه رنگی را و یا چه مدلی از یک وسیله را انتخاب می کند می تواند رازهایی از وی را بر ملا سازد. شاید جالب باشد بدانید که رنگ ها ارتباط مستقیم با شخصیت انسان دارند. در این مطلب می خواهیم درباره این صحبت کنیم که هر رنگی از ساعتهای مچی چه ارتباطی با شخصیت افراد دارد. چرا هر کس یک مدل از این ساعتها را دوست دارد. شاید با دانستن ارتباط رنگ با ساعتهای مچی بتوانید از اطرفیانتان درک بهتری پیدا کنید. این که چه کسی دوست دارد ساعتی با چه رنگی داشته باشد می تواند ویژگی های خاصی را در موردش به ما نشان دهد. قطعا با شناخت بیشتر و بهتر از اطرفیان می توانیم ارتباط بهتری هم با آن ها داشته باشیم.

ساعت مچی سبز

رنگ سبز یک رنگ زیبا است. یک رنگ سرد و خنک که در طبیعت به وفور دیده می شود. رنگی که درختان، سبزه زار و… را پوشش می دهد. این رنگ یک رنگ خنک است و نماد آرامش و خلوص است. کسانی که ساعتهایی به این رنگ را دوست دارند انسان های والایی هستند. کسانی که در دورنشان معمولا به یک آرامش نسبی رسیده اند. کسانی که ارتباط خوب و دوستانه ای با اطرافیان دارند. افرادی که از تنهایی بیزار هستند. طرفداران ساعتهایی به این رنگ از کارهایی که باعث مشغله ذهنی شدید می شود بیزارند. به ندرت دوست دارند سوار ترن، رنجر و یا یک وسیله هیجان آمیز در شهر بازی شوند. این افراد دوست دارند همه چیز به شیوه کلاسیک و سنتی پیش برود. ترجیح می دهند بیش وقت و زمان خود را با خانواده و افراد درجه یک بگذرانند. این افراد بسیار اهل گذشت و فداکاری هستند. اگر اشتباهی از شما سر بزند خیلی راحت تر از افراد دیگر از این اشتباه می گذرند و شما را می بخشند. می توان گفت طرفداران رنگ سبز طرفدار صلح و آرامش درون هستند. افرادی که به معنویت بسیار می اندیشند. دوست دارند به دیگران کمک کنند و با این کار احساس شادی و آرامش واقعی می کنند.

ساعت مچی سفید

رنگ سفید یک رنگ ساده و بی ریاست. یک رنگ خالص که پاکیزگی و تمیزی را در ذهن تداعی می کند. این رنگ به راحتی با رنگ های دیگر هماهنگ می شود. و یا می توان به این صورت گفت که به راحتی اجازه می دهد رنگ های دیگر بیش تر دیده شوند. شاید جالب باشد بدانید که چه افرادی به این رنگ خاص و دوست داشتنی علاقه دارند. کسانی که به دنبال شهرت نیستند. افرادی که برایشان مهم نیست که در نظر دیگران چطور به نظر بیایند. آن ها دوست دارند خوشحال و آرام باشند و نیازی نمی بینند این خوشحالی را جار بزنند. اگر وسیله ای بخرند و یا خانه شان را عوض کنند تلفن را برنمی دارند تا به همه اطلاع بدهند. طرفداران رنگ سفید دوست دارند حریم شخصی خودشان را داشته باشند. آن ها دوستانی فداکار هستند و تا جایی که می توانند به شما مشاوره می دهند و به شما در کاری کمک می کنند. اما به ندرت پیش می آید تا از دیگران طلب کمک کنند. کسانی که ساعتهای مچی با صفحه و بند سفید را دوست دارند انسان های عمیقی هستند که به فهم صحیح زندگی رسیده اند. بسیار نیز طرفدار کتاب های روانشناسی و داستانی هستند. دوست دارند ساعت ها برای دیدن یک سریال وقت سپری کنند. افرادی معمولا کم حرف هستند. اما اگر نطقشان باز شود کنترل جمع را با بزله گویی هایشان در دست می گیرند.

ساعت طلایی

این رنگ یک رنگ مجلل است. رنگی که باعث زیبایی و جلوه خاص هر چیز می شود. در مورد ساعتها نیز همین طور است. کسانی که دوست دارند بدرخشند و هرچه بهتر دیده شوند طرفدار ساعتهایی به این رنگ هستند. افرادی ساده که به ظاهر خود خیلی اهمیت می دهند. آن ها دوست دارند همیشه آراسته و منظم باشند. و برای خرید هر وسیله شان زیاد وقت سپری می کنند. دوست دارند کلکسیونی از انواع زیورآلات داشته باشند. ترجیح می دهند تا یک کمد پر از لباس های نو و اتو کشیده داشته باشند و برای خرید هر کدام از این لباس ها وقت و هزینه زیادی صرف می کنند. طرفداران رنگ طلایی به مادیات زیاد فکر می کنند. بخش زیادی از دغدغه و مشغولیت ذهن آن ها پول و بهای اجناس است. طرفداران رنگ طلایی شاید در نظر دیگران کمی افاده ای و اهل پز دادن به نظر بیایند. اما در واقعیت این افراد قلبی ساده دارند. یک ویژگی منفی در مورد آن ها این است که به نظر و حرف دیگران بیش از حد فکر می کنند. این باعث می شود تا گاهی کاری که دوست دارند را انجام ندهند. چرا که از حرف مردم بسیار می ترسند.

ساعتهای آبی

ساعتهایی با صفحه نمایش آبی بسیار شیک و جذاب هستند. این ساعتها جلوه جادویی دارند و بر روی دست به مانند یک الماس آبی درخشان می درخشند. اما می خواهیم بدانیم که چه کسانی به دنبال ساعتهایی می روند که بند و یا صفحه نمایش آن ها به رنگ آبی است. رنگ آبی نیز یک رنگ خنثی و رنگی از طبیعت است. رنگ آسمان ها و رنگ دریا که حتی نگاه کردن به آن انسان را از استرس ها می رهاند. شاید بتوان گفت یکی از ویژگی های افرادی که به این رنگ علاقه دارند کم ریسک بودنشان است. آن ها از انتخاب های خطرناک می ترسند. به ندرت پیش می آید تا پول خود را در جایی بگذارند که ممکن است ارزش آن کم شود. ترجیح می دهند آهسته و پیوسته حرکت کنند. ترجیح می دهند تا آرام باشند به جای این که در جمع بسیار صحبت کنند. آنها همسرانی موفق هستند و برای بهبود رابطه با زوج خود می کوشند. دوست دارند تا بخش زیادی از زمان خود را با همسر خود بگذرانند. دوستان کمی دارند. اما رابطه شان را تا سال ها با آن ها حفظ می کنند. در دوستی ثابت قدم هستند و ترجیح می دهند تا به جای داشتن ارتباطات زیاد با محدود افرادی رفت و آمد کنند اما این رابطه را صمیمی نگاه دارند.

ویدا علیپور

خرید بک لینک یک راهکار متداول در استراتژی‌های سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) است که به منظور افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می‌شود. بک لینک‌ها به صورت لینک هایی است که از سایت‌های دیگر به وب سایت شما ارجاع می‌دهند. این لینک ها می توانند توسط وب سایت های معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت شما ارائه شوند و به بهبود اعتبار و ارتقاء رتبه شما در نتایج جستجوی اینترنت کمک کنند. هرچند که بک لینک‌ها می‌توانند بهبودهای موثری در سئو داشته باشند، اما باید با احتیاط به خرید بک لینک پرداخته شود. چرا که گوگل به دقت الگوریتم‌های خود را بهبود می‌بخشد و خرید بک لینک‌های نامرتبط و پراز اسپم ممکن است به وب‌سایت شما آسیب برساند. برای داشتن یک استراتژی سئو قوی و موثر، بهتر است به ساختار داخلی و محتوای کیفی وب‌سایت خود نیز توجه کرده و همچنین به صورت طبیعی بک لینک‌های مرتبط و معتبر را جذب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا