اخبار

عبادی‌پور: پیروزی شیرینی برابر نایب قهرمان المپیک به دست آوردیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: جدال سختی برابر ایتالیا داشتیم و در نهایت برد شیرینی نیز به دست آوردیم.

 

به گزارش ایسنا، میلاد عبادی‌پور پس از پیروزی سه بر دو ایران برابر ایتالیا در نخستین روز جام قهرمانان بزرگ جهان افزود: خدا را شکر با همکاری همه بازیکنان تیم ایران موفق به شکست ایتالیا در دیداری حساس شد.

 

او با بیان این که دیدار نخست همه تورنمنت‌ها برای همه تیم‌ها شرایط خاصی دارد، گفت: خدا را شکر بردیم و پیروزی شیرینی به دست آوردیم.

 

عبادی‌پور در پاسخ به این سوال که از کدام ست بازی مقابل ایتالیا لذت بیش‌تری بردی؟ گفت: مهم برد نهایی برای ایتالیاست و ست‌ها به تنها ارزش و اهمیت زیادی ندارد. ایتالیا نایب قهرمان المپیک بود و این تیم تجربه زیادی در میادین مهم دارد.

 

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار با آمریکا در دومین روز جام قهرمانان بزرگ جهان گفت: تیم ملی والیبال آمریکا یکی از بهترین و کامل‌ترین تیم های این رشته ورزشی در جهان است. در دیدار با آمریکا هر تیمی که تلاش بیش‌تری داشته باشد، فاتح میدان می‌شود.

 

وی تصریح کرد: رقابت با آمریکا نیز همانند مسابقه با ایتالیا سخت است و بازیکنان هر تیمی که زحمت بیش‌تری در زمین برای پیروزی داشته باشند، فاتح میدان خواهند شد.

 

تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز در نخستین دیدارش در مسابقات جام قهرمانان بزرگ مردان جهان موفق به شکست سه بر دو ایتالیا شد تا فردا (چهارشنبه) در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف آمریکا برود.

منبع خبرگزاری ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا