اخبار

کشتی آزاد قهرمانی جهان| حرکت جالب آکگول در تلافی تاجگذاری زارع

کشتی‌گیر ترکیه بعد از آنکه به فینال سنگین وزن قهرمانی جهان رسید، حرکتی که سال گذشته امیرحسین زارع انجام داده بود را تلافی کرد.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کشتی آزاد ایران که با سه نماینده در رقابت‌های 4 وزن اول کشتی آزاد جهان حضور داشت، با دو فینالیست و یک شانس برنز به کار خود خاتمه داد.

محمد نخودی و حسن یزدانی به فینال دو وزن 79 و 86 کیلوگرم رسیدند و فردا (25 شهریور) جردن باروس و دیوید تیلور آمریکایی را در پیش خواهند داشت.

امیرحسین زارع اما در مبارزه نیمه‌نهایی درحالیکه 2-یک از حریف باتجربه و سرشناس ترک خود پیش بود در چند ثانیه پایانی مغلوب طاها آکگول شد و فینال سنگین وزن کشتی آزاد را از دست داد.

آکگول که سال گذشته در همین مرحله مغلوب زارع شده بود و حضور در فینال را از دست داده بود، در تلافی حرکتی که زارع در اسلو انجام داد، تاج و کمربند فرضی و نمادین قهرمانی را بر سر و پهلوی خود بست تا نشان دهد که حالا او می‌تواند صاحب تاج و تخت قهرمانی سنگین وزن جهان شود.

او فردا شب کشتی‌گیر مغولی را در فینال در پیش دارد. این کشتی‌گیر موفق شد با نتیجه 4-2 گنو پتریاشویلی گرجستانی قهرمان صاحب‌نام جهان را شکست داده و حریف آکگول شود.

کشتی آزاد قهرمانی جهان| پیروزی ثانیه آخری آکگول؛ زارع فینالیست نشد

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا