اخبار

پیام تبریک رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد به رئیس کمیته ملی المپیک

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتخاب محمود خسروی وفا به‌عنوان رئیس کمیته ملی المپیک را تبریک گفت.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، متن پیام دکتر لشگری به خسروی وفا به این شرح است:

«بسمه‌تعالی
سلام علیکم
انتخاب شایسته جنابعالی را به ریاست کمیته ملی المپیک، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. به حتم، تخصص، تجارب ارزنده و تسلط بر مباحث کلان فرهنگی ورزشی، بیانگر شایستگی و پشتوانه‌ای ارزشمند برای جنابعالی است تا در مسیر افتخارآفرینی ورزش ایران در المپیک، شاهد بهترین اتفاق‌های ممکن باشیم.

مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به‌‌عنوان یک مرکز تأثیرگذار در ورزش حرفه‌ای، قهرمانی و همگانی کشور، مصمم است همچنان در پیشبرد اهداف فرهنگی ورزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کمیته ملی المپیک همکاری شایسته داشته باشد. از درگاه خداوند منان برای جنابعالی و همکاران‌ محترم‌تان در کمیته ملی المپیک، سلامتی، عزت و توفیق روزافزون خواستارم».

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین انتخاب دکتر غلامرضا نوروزی و مهین فرهادی‌زاد، نواب رئیس کمیته ملی المپیک و علیرضا سهرابیان، مهرداد علی قارداشی، محمدرضا داورزنی، غلامرضا شعبانی بهار، علیرضا پاکدل، حمید عزیزی، مهدی گودرزی و بهداد سلیمی، اعضای هیئت اجرایی این کمیته را صمیمانه تبریک گفت.

اظهارنظر خسروی‌وفا درباره تعلیق جودو، سرپرستی فدراسیون‌ها و انتخاب دبیرکل کمیته/ 3 روز است آمده‌ام!

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا