اخبار

پتی: پاری‌سن‌ژرمن دیر یا زود فاتح لیگ قهرمانان اروپا می‌شود

هافبک پیشین تیم ملی فرانسه معتقد است که پاری‌سن‌ژرمن سرانجام فاتح لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن این فصل با ستارگانی همچون لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار به دنبال تحقق رؤیایی به نام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. پاریسی‌ها که پیش از این فاتح این جام نشده‌اند، این فصل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید با یوونتوس، بنفیکا و مکابی رژیم صهیونیستی مصاف کنند. PSG در فصل 20-2019 تا آستانه فتح لیگ قهرمانان پیش رفت، اما در نهایت در دیدار فینال با نتیجه یک بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شد و از کسب جام بازماند.

رویس رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

امانوئل پتی هافبک پیشین آرسنال و تیم ملی فوتبال فرانسه در گفت‌وگو با روزنامه «پاریزین» فرانسه گفت: من هر سال بر این باورم که پاری‌سن‌ژرمن دیر یا زود فاتح لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد، اما این فصل (با توجه به برگزاری جام جهانی در زمستان) برای همه بازیکنان خاص است.

وی افزود: نمی‌دانم پس از مسابقات جام جهانی قطر چه خواهد شد، بازیکنان تا چه زمانی در اردوی تیم‌های ملی خواهند بود؟ هیچ آمادگی قبلی وجود ندارد و بازیکنان پس از جام جهانی باید به مسابقات لیگ‌های داخلی بروند. کنجکاوی‌های زیادی وجود دارد، چیزهایی که هیچکس آنها را آزمایش نکرده، بنابراین پیش‌بینی کردن پیچیده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا