رپورتاژ

بازار کار روانکارهای صنعتی در دبی

امارات متحده عربی (دبی) یکی از ده تولید کننده بزرگ روغن صنعتی جهان است. تحولات اخیر بازار روان کننده امارات متحده عربی نشان می‌دهد که در اوت 2022 Gulf Oil Middle East، سبد محصولات جهانی جدیدی را در بازار امارات راه‌اندازی می‌کند. طیف محصولات جدید مبتنی بر فناوری‌های ThermoShield و Wear-Guard است که برای خودروهای مدرن طراحی شده است. همچنین در مارس همین سال ADNOC Distribution، بزرگ‌ترین خرده‌فروش سوخت و لوازم رفاهی امارات متحده عربی، مجموعه جدیدی از محصولات روان‌کننده سری Voyager Green را برای موتورهای دیزلی و بنزینی، ساخته‌شده از 100٪ روغن پایه گیاهی، راه‌اندازی کرد. در این مطلب با اطلاعات مختصری درباره بازار کار روانکارهای صنعتی در دبی، شما را در این مورد راهنمایی می‌کنیم.

روغن صنعتی در دبی

طیف گسترده محصولات روانکار صنعتی، کاربردهای صنعتی مانند چرخ‌دنده‌ها، کمپرسورها، توربین‌ها، بلبرینگ‌های ژورنال، هیدرولیک، دوک‌ها و غیره را برآورده می‌کند.

انواع مختلفی از روان‌کننده‌های کمپرسور برای کمپرسورهای رفت و برگشتی و همچنین کمپرسورهای گریز از مرکز وجود دارد. مجموعه روانکارها همچنین شامل روغن‌ها و گریس‌های متعدد دیگری برای برآوردن نیازهای روغن‌های برش در کارگاه‌های تراشکاری کوچک، روغن‌های نورد در کارخانه‌های فولاد و سیالات انتقال حرارت در صنایع غذایی و نساجی است.

تخمین زده می‌شود که امارات متحده عربی (دبی) دارای هفتمین ذخایر اثبات‌شده نفت و گاز طبیعی در سطح جهان است که معادل تولید 97.8 میلیارد بشکه روغن و روانکار صنعتی در سال است. این کشور به عنوان یکی از اعضای سازمان کشورهای صادرکننده روانکار صنعتی، به طور متوسط روزانه 4 میلیون بشکه نفت و مایعات تولید و 100 میلیارد بشکه نفت خام ذخیره می‌کند.

در سال 2022 مطابق نظرات کاربران 3 برند به عنوان برندهای پرفروش روانکار صنعتی انتخاب شدند، برای دیدن لیست پرفروش‌ترین روغن‌های صنعتی کلیک کنید.

روغن صنعتی تولید شده در دبی و بازار کار آن

در حالی که قرار بود تولید روغن صنعتی امارات متحده عربی در سال 2021 به میزان قابل توجهی افزایش یابد، تاخیر تولید به دلیل همه‌گیری کووید-19 باعث شد که مقدار بسیار پایین‌تری به نسبت انتظارات قبلی تولید شود. صنعت روغن هنوز به شدت تحت تأثیر قرار نگرفته است، اما با توجه به اینکه کووید-19 همچنان ممکن است تقاضای داخلی و بین‌المللی را مختل کند، تولید و بازار کار آن در معرض خطر کاهش است. با این وجود، پروژه‌های توسعه‌ای ADNOC و دولت امارات، باید به افزایش تولید نفت در پنج سال آینده کمک کند.

شرکت‌های مرتبط با روغن صنعتی در دبی

شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) پیشرو جهانی در صنعت نفت و گاز فعال در تمام بخش‌های این صنعت است. ADNOC پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2030 به حداکثر ظرفیت تولید پایدار 5 میلیون بشکه برسد. ADNOC به طور منظم تأمین‌کنندگان جدیدی از ایالات متحده را جذب می‌کند.

به طور کلی این کشور به دنبال خودکفایی در تامین روانکار صنعتی تا سال 2030 است. توسعه استراتژیک ADNOC بر اساس استراتژی یکپارچه 2030 همانی است که در سال 2016 منتشر شد. ADNOC چهارده شرکت تابعه را تحت یک هویت مشترک، یعنی گروه ADNOC، اداره می‌کند. دو مورد از بزرگ‌ترین شرکت‌های عملیاتی ADNOC عبارت‌اند از ADNOC Onshore و ADNOC Offshore، که بیشترین میزان تولید نفت و گاز امارات را به خود اختصاص می‌دهند.

فرصت‌های شغلی زیادی برای صادرکنندگان روغن صنعتی در بخش نفت و گاز در امارات وجود دارد. دبی یکی از ده تولیدکننده بزرگ نفت جهان است. حدود 96 درصد از حدود 100 میلیارد بشکه ذخایر نفت اثبات‌شده این کشور در ابوظبی قرار دارد و رتبه ششم جهان است. امارات به طور متوسط روزانه 3.2 میلیون بشکه نفت و مایعات تولید می‌کند که ماده پایه برای تولید انواع روغن صنعتی را فراهم می‌کند.

ویدا علیپور

خرید بک لینک یک راهکار متداول در استراتژی‌های سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) است که به منظور افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می‌شود. بک لینک‌ها به صورت لینک هایی است که از سایت‌های دیگر به وب سایت شما ارجاع می‌دهند. این لینک ها می توانند توسط وب سایت های معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت شما ارائه شوند و به بهبود اعتبار و ارتقاء رتبه شما در نتایج جستجوی اینترنت کمک کنند. هرچند که بک لینک‌ها می‌توانند بهبودهای موثری در سئو داشته باشند، اما باید با احتیاط به خرید بک لینک پرداخته شود. چرا که گوگل به دقت الگوریتم‌های خود را بهبود می‌بخشد و خرید بک لینک‌های نامرتبط و پراز اسپم ممکن است به وب‌سایت شما آسیب برساند. برای داشتن یک استراتژی سئو قوی و موثر، بهتر است به ساختار داخلی و محتوای کیفی وب‌سایت خود نیز توجه کرده و همچنین به صورت طبیعی بک لینک‌های مرتبط و معتبر را جذب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا