اخبار

میلان در آستانه کسب عنوان نایب قهرمانی قرار گرفت

روسونری با کسب یک پیروزی پرگل خانگی مقابل کالیاری، شانس خود را برای تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول سری A افزایش داد.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌ششم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه سن‌سیرو تیم فوتبال میلان پذیرای کالیاری بود و میهمان خود را با نتیجه 5 بر یک شکست داد.

اسماعیل بن‌ناصر در دقیقه 36 گل نخست را برای میلان به ثمر رساند و کریستین پولیسیک در دقیقه 59 اختلاف را به دو برابر افزایش داد. چهار دقیقه بعد کالیاری توسط نایتان ناندس یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما میلان با زدن سه گل دیگر امید بازگشت به بازی را خیلی زود برای تیم میهمان از بین برد. این سه گل به ترتیب توسط تیجانی رندرز در دقیقه 74، رافائل لیائو در دقیقه 83 و مجدداً کریستین پولیسیک در دقیقه 87 به ثمر رسیدند.

به این ترتیب روسونری بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش را در فصل جاری سری A کسب کرد و با 74 امتیاز ضمن تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول، به کسب عنوان نایب قهرمانی نزدیک شد. در صورت توقف یوونتوس در تورین برابر سالرنیتانا در بازی امروز (19:30) نایب قهرمانی میلان در همین هفته مسجل خواهد شد و در غیر اینصورت، شاگردان استفانو پیولی با پیروزی در بازی بعدی‌شان در خانه تورینو این عنوان را کسب خواهند کرد.

واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان

امروز به جز بازی یوونتوس – سالرنیتانا، چهار مسابقه دیگر برگزار خواهد شد که برنامه آنها به شرح زیر است:

لاتزیو – امپولی
جنوا – ساسولو
هلاس ورونا – تورینو
آتالانتا – رم (22:15)

در جدول رده‌بندی مسابقات، پس از اینتر قهرمان زودهنگام رقابت‌ها که 92 امتیازی است، میلان با 74 و بولونیا با 67 امتیاز دوم و سوم هستند و یوونتوس و آتالانتا با یک بازی کمتر و 66 و 60 امتیاز رده‌های بعدی را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا