اخبار

منچسترسیتی با شکست تاتنهام آماده برگزاری جشن قهرمانی شد

شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی در یک بازی معوقه صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را در فاصله یک هفته به پایان این مسابقات از آرسنال پس گرفتند.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیدهای تیم فوتبال آرسنال برای کسب نخستین قهرمانی‌اش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از سال 2003 با پیروزی منچسترسیتی مقابل تاتنهام و صعود این تیم به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس کمرنگ شد.

سیتی در دیداری معوقه از هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) به لندن رفت تا مقابل تاتنهام قرار بگیرد. این بازی در حالی آغاز شد که توقف میهمان منچستری در این بازی، آرسنال را در صدر جدول و امیدوار به قهرمانی نگه می‌داشت اما شاگردان پپ گواردیولا با گل‌های ارلینگ هالند در دقایق 51 و 1+90 (پنالتی) تاتنهام را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند و دست پر به خانه برگشتند.

با این نتیجه منچسترسیتی بیست‌و‌هفتمین پیروزی‌اش را در فصل جاری کسب کرد و 88 امتیازی شد تا با دو امتیاز بیشتر نسبت به آرسنال، به صدر جدول صعود کند و حالا آماده برگزاری جشن هشتمین قهرمانی (ششمین قهرمانی‌اش در لیگ جزیره با پپ گواردیولا) شود.

فولام به منچسترسیتی باخت و آرسنال را ناامید کرد

پیروزی سیتی در بازی خانگی هفته پایانی مقابل وستهام با هر نتیجه‌ای این تیم را قهرمان می‌کند. توقف آرسنال نیز در لندن برابر اورتون، سیتی را صرفنظر از هر نتیجه‌ای که برابر وستهام کسب کند، قهرمان خواهد کرد.

دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، روز سی‌ام اردیبهشت به‌صورت همزمان از 18:30 برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا