اخبار

بارسلونا به یکقدمی نایب قهرمانی لالیگا رسید

شاگردان ژاوی هرناندس با غلبه بر قعرنشین جدول رده‌بندی لالیگا، در آستانه کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها قرار گرفتند.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (پنجشنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها بارسلونا تیم دوم جدول رده‌بندی میهمان آلمریای قعرنشین بود و میزبانش که پیش از این سقوط آن به دسته پایین‌تر قطعی شده بود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

بارسا در هر یک از دو نیمه بازی توسط فرمین لوپس به گل رسید که در نیمه نخست در دقیقه 14 و در نیمه دوم در دقیقه 67، هافبک اسپانیایی دروازه تیم میزبان را باز کرد.

بارسلونا با کسب بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش 79 امتیازی شد تا با افزایش اختلاف خود با جیرونای رده سومی به چهار امتیاز، در فاصله دو هفته به پایان مسابقات، تا حد زیادی از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها آسوده خاطر شود.

پیش از این بازی هم لاس‌پالماس در جزایر قناری پذیرای رئال بتیس بود که آن بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

بارسلونا رده دوم را پس گرفت و به نایب قهرمانی امیدوار شد

در جدول رده‌بندی مسابقات لالیگا رئال مادرید، قهرمان زودهنگام رقابت‌ها با 93 امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد، جیرونای 75 امتیازی سوم است و اتلتیکومادرید هم با 73 امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده. هر چهار تیم سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا