اخبار

اعزام تیم کرمانشاه به رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری

تیم نیروی زمینی ارتش کرمانشاه عازم رقابت های لیگ برتر وزنه برداری به میزبانی اهواز شد.

 

سجاد شکربیگی سرمربی این تیم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز دور رفت رقابت های لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان از فردا(19 آذر)، اظهارکرد: تیم کرمانشاه نیز با ترکیب 10 نفر وزنه بردار اصلی و یک نفر ذخیره، سرمربی و دو مربی عازم این رقابت ها شده است.

 

وی تصریح کرد: اهورا بابایی، حسین رستمی، کوروش پیری، سپنتا حاکم زاده، علیرضا کاردانیان، علیرضا جلیلیان، سهیل سفید چقایی، امیر معتمدی، مهدی پاپی، مهدی تیترنا و فرید فتاحی یازده وزنه بردار تیم نیروی زمینی ارتش کرمانشاه هستند که به این مسابقات اعزام شده اند.

 

سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش کرمانشاه در خصوص شرایط آمادگی تیمش جهت حضور در این رقابت ها هم گفت: طی دو سه ماه گذشته تلاش کردیم تا با وجود تعطیلی مکرر سالن به دلیل تشدید شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که پیش پای تمریناتمان بود، بتوانیم تیم را به سطح آمادگی خوبی برسانیم.

 

وی افزود: از آنجایی که بودجه چندانی هم در اختیار نداشتیم، نتوانستیم وزنه برداران شاخصی را برای تیممان جذب کنیم و نیمی از وزنه بردارنی هم که اکنون تیم را همراهی می کنند، وزنه برداران رده سنی جوانان نیروی زمینی ارتش هستند.

 

شکربیگی بااشاره به حضور چند تیم قدرتمند و متمول در این رقابتها گفت: این تیم ها توانسته اند با بودجه ای که دارند، مهره هایی کلیدی را جذب کنند و مدعی قهرمانی در این رقابت ها باشند، با این وجود ما نیز با تمام توانمان برای ارتقاء جایگاه تیم نسبت به سالهای گذشته رقابت خواهیم کرد.

 

دور رفت رقابت های لیگ برتر وزنه برداری رده سنی بزرگسالان از فردا( چهارشنبه) تا 21 آذر با حضور هفت تیم عقاب نیروی هوایی، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، شرکت ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب خوزستان، فولاد خوزستان و گهر زمین سیرجان به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد و دور برگشت رقابت ها هم حدود دوماه دیگر برگزار می شود.

 

سجاد شکربیگی سرمربی و سیاوش باقری و علی قادری مربیان تیم نیروی زمینی ارتش در این رقابت‌ها خواهند بود.

 

تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سال گذشته در رقابت های لیگ برتر وزنه برداری در جایگاه ششم این رقابت ها قرار گرفت.

 

کیانوش رستمی و کیا قدمی از وزنه برداران مطرح کرمانشاهی در این رقابت ها برای تیم مدعی قهرمانی گهر زمین سیرجان وزنه خواهند زد و حافظ قشقایی دیگر وزنه بردار ملی پوش استان هم با پیراهن تیم قدرتمند فولاد خوزستان در این رقابت ها حاضر می‌شود .

منبع خبرگزاری ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا