اخبار

کشتی آزاد قهرمانی جهان| طلسم نشکست؛ جردن باروس از جان اسمیت گذشت/ تکرار نقره جهان برای نخودی

مبارزه فینال وزن ۷۹ کیلوگرم به سود کشتی‌گیر آمریکایی تمام شد تا همچنان طلسم شکست ناپذیری جردن باروس مقابل ایرانی‌ها حفظ شود.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد نخودی که روز گذشته با شکست 7 بر 6 یاکوب شیخ جمال کشتی‌گیر روسی الاصل رومانی، 10 بر صفر دولگون آلتانزول از مغولستان، 10 بر 5 بکزاد عبدالرحمن‌اف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان و 5 بر 4 واسیل میخایلوف از اوکراین به فینال وزن 79 کیلوگرم رسید تا فینال سال گذشته این وزن بین دو کشتی‌گیر ایرانی آمریکایی تکرار شود.

محمد نخودی در تایم اول درحالیکه خیلی حساب‌شده کشتی گرفت و اجازه زیرگیری به جردن باروس نداد، با اخطار کم‌کاری یک امتیاز از کشتی‌گیر آمریکایی پیش افتاد.

در تایم دوم اما جردن باروز پای نخودی را از تشک خارج کرد و نتیجه مساوی شد. او در ادامه نیز موفق به خاک کردن حریف ایرانی‌اش شد و از اخطار کم‌کاری به نخودی، نتیجه کشتی 4-2 به سود جردن باروس آمریکایی شد.

با پیروزی جردن باروس، او که تا پیش از این صاحب 6 نشان طلا (یک المپیک و 5 قهرمانی جهان) شده بود از جان اسمیت که او هم 2 طلای المپیک و 4 طلای جهانی در کارنامه داشت، سبقت گرفت و اولین کشتی‌گیر تاریخ این کشور است که صاحب 7 طلای جهانی و المپیک می‌شود.

کشتی آزاد قهرمانی جهان| هر 3 آمریکایی روز دوم فینالیست شدند

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا