اخبار

لیگ برتر فوتبال| ساپینتو به دنبال اولین برد در انزلی و دربی کرمان با مربی هزار امتیازی!

دومین هفته از بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) آغاز می‌شود و استقلال در جستجوی اولین برد خود است.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی استقلال در انزلی به مصاف تیم تازه صعود کرده ملوان خواهد رفت.

ملوان – استقلال

استقلال پس از شکست در بازی هفته اول مقابل سپاهان به دنبال جبران مافات است تا از کورس دیگر تیم‌های مدعی عقب نیفتد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی در اولین حضور رسمی‌اش روی نیمکت استقلال قافیه را به هموطنش مورایس در سپاهان باخت. باشگاه استقلال برای اینکه بهانه دست این مربی ندهد کارهای انتقال مهدی قایدی را انجام داد تا بار دیگر ستاره جوان در این تیم بازی کند. با بازگشت سیاوش یزدانی آبی‌ها به یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر تبدیل شدند، اگر چه یزدانی چند هفته‌ای نیاز به آماده‌سازی دارد. علاوه بر او، کاوه رضایی نیز نتوانسته کارهای شخصی‌اش را انجام دهد و قراردادش را با استقلال ثبت کند. او و یزدانی غایبان بازی با ملوان هستند. محمد محبی نیز منتظر ITC خود است.

ساپینتو پس از بازگشت مهدی قایدی و سیاوش یزدانی به استقلال، ارسلان مطهری، سیدمحمد حسینی و عزیزبک آمانوف را کنار گذاشت. حالا دست او برای انتخاب بهترین نفرات در ترکیب اصلی باز است. او جناح راست را به صالح حردانی می‌سپارد که بازی اول را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. محمدحسین مرادمند نیز می‌تواند شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد. ساپینتو برای اینکه تحت فشار و انتقاد قرار نگیرد چاره‌ای جز پیروزی در بندر انزلی ندارد.

ملوانی‌ها پس از 7 سال به لیگ برتر بازگشته‌اند. قوی سپید خزری خیلی دوست داشت در اولین بازی خانگی‌اش مقابل استقلال هوادارانش را داشته باشد اما عدم آماده‌سازی سکوهای ورزشگاه تختی انزلی حسرت آنها را بیشتر کرد. با این حال، ملوانی‌ها می‌خواهند شکست هفته اول لیگ برابر پیکان را جبران کنند و البته که بازی سختی خواهند داشت.

مس رفسنجان – گل‌گهر

کرمان امسال با حضور سه نماینده دو دربی خواهد داشت. نخستین دربی را تیم‌های مس رفسنحان و گل‌گهر برگزار می‌کنند. مسی‌ها که میزبان این بازی هستند در بازی اول مقابل نساجی به تساوی دست یافتند اما گل‌گهر تیم تراکتور را شکست داد تا امیر قلعه‌نویی به اولین مربی لیگ تبدیل شود که امتیازاتش با تیم‌های تحت هدایتش در لیگ برتر به بیش از هزار می‌رسد. قلعه‌نویی برای اینکه بار دیگر تیمش در قامت مدعی حاضر شود می‌خواهد دومین هفته را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد. مسی‌ها نیز که سودای کسب سهمیه آسیا را دارند به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ امسال هستند.

سپاهان – نساجی

شاگردان ژوزه مورایس در اولین گام استقلال را در آزادی شکست دادند تا هواداران‌شان را برای یک فصل رویایی امیدوار کنند. برخی‌ اعتقاد دارند سپاهان آنقدر مهره‌های خوب دارد که انتظاری جز کسب نتیجه از آن نمی‌رود. سپاهانی‌ها فارغ از این بحث‌ها به دنبال تداوم پیروزی‌ها هستند.

نساجی با هدایت حمید مطهری در هفته اول برابر مس رفسنجان به تساوی دست یافت، دیداری که نساجی میزبان بود ولی آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باز هم آنها را خانه به دوش کرد. قائمشهری‌ها چون می‌دانستند هفته دوم میهمان سپاهان هستند برای بازی با مس ورزشگاه نقش جهان را انتخاب کردند تا بیشتر با جو این ورزشگاه آشنا شوند.

به گزارش تسنیم برنامه مسابقات هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه 27 مرداد

ملوان – استقلال، ساعت 19، ورزشگاه تختی انزلی
داور: سیدرضا مهدوی، کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی، داور چهارم: مهدی اجاقی
ناظر: علیرضا یزدانی

مس رفسنجان – گل‌گهر سیرجان، ساعت 20:30، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
داور: عباس راکی، کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی و رحیم حاجیلو، داور چهارم: محمدعلی صلاحی
ناظر: سعید بطحایی

سپاهان – نساجی مازندران، ساعت 21، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
داور: محمدحسین ترابیان، کمک‌ها: حسن انتظاری و فرهاد فرهادپور، داور چهارم: حسین زمانی
ناظر: یدالله جهانبازی

جمعه 28 مرداد

تراکتور – ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 18:30، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی
داور: یاسر همرنگ، کمک‌ها: محسن سلطانی و مهدی سیفی، داور چهارم: شبیر بهروزی
ناظر: رضا سخندان

مس کرمان – پیکان تهران، ساعت 19:30، ورزشگاه باهنر کرمان
داوران: ایمان کهیش، کمک‌ها: محمد هاشمی‌نسب و محسن بابایی، داور چهارم: امید جمشیدی
ناظر: نادر جعفری

هوادار – نفت مسجدسلیمان، ساعت 19:30، ساعت پاس قوامین
داور: سعاد وفاپیشه، کمک‌ها: ایوب غلام‌زاده و سید یعقوب حجتی، داور چهارم: ناصر جنگی
ناظر: حسین نجاتی

صنعت نفت آبادان – آلومینیوم اراک، ساعت 20:30، ورزشگاه تختی آبادان
داوران: احمد محمدی، کمک‌ها: مهدی شفیعی و بهزاد پناهی، داور چهارم: یعقوب آشوری
ناظر: محسن قهرمانی

پرسپولیس – فولاد خوزستان، ساعت 20:30، ورزشگاه آزادی
داوران: پیام حیدری، کمک‌ها: سعید قاسمی و حسین مرادی، داور چهارم: فرزاد منصوری
ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

کدام ورزشگاه‌ها برای هفته دوم لیگ برتر می‌توانند میزبان باشند؟

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا