اخبار

صالیحمیدزیچ: لواندوفسکی کار بزرگی برای بایرن انجام داد/ او می‌داند چه چیزی به این باشگاه مدیون است

مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از ملاقات امروزش با مهاجم پیشین باواریایی‌ها از حل و فصل شدن اختلافات اخیر طرفین خبر داد.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی در حالی در این تابستان به حضور هشت ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به بارسلونا پیوست که پیش از جدایی‌اش از این تیم صحبت‌هایی را در مصاحبه با برخی رسانه‌ها مطرح کرد که به مذاق مدیران باشگاه بایرن از جمله حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی این تیم خوش نیامد. این مهاجم لهستانی که روز گذشته (دوشنبه) به شهر مونیخ بازگشته بود تا از هم‌تیمی‌هایش پیشین خود، کادر فنی بایرن و مدیران باشگاه خداحافظی کند، امروز با حضور در زابنر اشتراس (محل تمرین بایرن مونیخ) با آنها وداع کرد و با مدیران باشگاه از جمله صالیحمیدزیچ هم ملاقات کرد و به نوعی سعی کرد از آنها دلجویی کند و به اختلاف‌تان اخیرشان پایان دهد.

صالیحمیدزیچ در این باره گفت: روبرت برای خداحافظی به دفتر من آمد و ما 15 دقیقه صحبت کردیم. من به همه اتفاقات اخیر اشاره کردم و در نهایت همه چیز را حل کردیم. روبرت کار بزرگی برای بایرن انجام داد که باید در خاطر بماند. لواندوفسکی هم می‌داند که چه چیزی به بایرن مدیون است. ما برای او در چالش جدیدش بهترین‌ها را آرزو کردیم.

لواندوفسکی: خداحافظی غم‌انگیزی با هم‌تیمی‌هایم داشتم/ هواداران بایرن همیشه در قلبم باقی خواهند ماند

اولیور کان مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ هم اظهار داشت: خیلی خوب بود که روبرت دوباره در دفتر من حضور پیدا می‌کرد. ما در مورد همه چیز صحبت کردیم و در شرایط خوب از هم جدا شدیم. ما در آینده با هم در تماس خواهیم بود. لواندوفسکی و بایرن داستانی خاص و موفق بودند و هستند. ما برای او بهترین‌ها را در بارسلونا آرزو می‌کنیم.

لواندوفسکی 33 ساله در سال 2014 از دورتموند به بایرن پیوست و در این هشت سال در 375 بازی که ‌برای بایرن مونیخ در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت، 344 گل به ثمر رساند. او با باواریایی‌ها هشت بار قهرمان بوندس‌لیگا، سه بار قهرمان جام حذفی و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. علاوه بر این او پنج فصل متوالی هم آقای گل بوندس‌لیگا لقب گرفت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا