اخبار

شه‌بخش: نخستین تجربه بوکس حرفه‌ای خوب بود/ دلیلی برای جدایی از تیم ملی نمی‌بینم

ملی‌پوش بوکس کشورمان تأکید کرد، نخستین اولین حضور در بوکس حرفه‌ای برای او بسیار خوب بوده است.

– اخبار ورزشی –

دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور در نخستین مسابقه بوکس حرفه‌ای خود اظهار داشت: حضور در بوکس حرفه‌ای تجربه خیلی خوبی برای من بود و خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردم. امیدوارم در گام‌های بعدی نیز بتوانم کارهای خوبی را برای ورزش ایران و به ویژه بوکس کشورمان انجام دهم.

وی در مورد برنامه‌های آینده خود برای حضور در بوکس حرفه‌ای گفت: خواستار قرارداد 10 ساله با من بودند، اما قبول نکردم. قرار شد قرارداد ما بازی به بازی باشد و در حال حاضر نیز نخستین قرارداد به اتمام رسیده است. برای این مهم نیز تیم ملی بوکس و حضور در مسابقات قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس را در نظر نگرفتم. به همین جهت باید بازی به بازی قرارداد خود را می‌بستم.

دارنده نخستین مدال جهانی بوکس ایران خاطر نشان کرد: تنها دلیل اینکه قرارداد 10 ساله را قبول نکردم، تیم ملی بود. هیچ دلیلی نمی‌بینم که بخواهم از تیم ملی جدا شوم و برای تیم ملی بازی نکنم. هدف من جدایی از تیم ملی نیست و امیدوارم باز هم بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

شه‌بخش راجع به حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هم تصریح کرد: با برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی از ابتدای مهر ماه در اردو حاضر خواهم شد تا ببینم صلاحدید کادر فنی چه چیزی خواهد بود و چه تصمیمی قرار است اتخاذ شود. خیلی دوست دارم بهترین‌ها را در قهرمانی آسیا برای تیم ملی به ارمغان بیاورم.

وی در مورد مبلغ قراردادش در بوکس حرفه‌ای یادآور شد: در رشته بوکس درآمد زیادی نیست، اما این قرارداد برای مسابقه اول قابل قبول بود. در مجموع قرارداد نخستین بازی و همچنین پیروزی در این دیدار برای من خوشایند بود.

نخستین پیروزی شه‌بخش در مسابقات بوکس حرفه‌ای

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا