Profile
فروشگاه سازها به کسب و کارها امکان ارتقاء و توسعه فروشگاه خود را با گذر زمان میدهند.امکان اتصال به ابزارها و سرویسهای مختلف مانند ایمیل مارکتینگ، شبکههای اجتماعی و ابزارهای CRM در اکثر فروشگاه سازها فراهم است.امکانات مدیریت ارسال و پیگیری مرسولات و ارتباط مستقیم با شرکتهای حمل و نقل اغلب در فروشگاه سازها داراست.خرید فروشگاه ساز بهینهسازی برای تجربه کاربری بهتر فراهم میکنند.. استفاده از کد تخفیف و تبلیغات ویژه: ایجاد کدهای تخفیف و اعلام تخفیفها و پیشنهادات ویژه در کمپینهای تبلیغاتی، میتواند به جلب توجه و افزایش فروش کمک کند.. ارائه تضمیننامه: اگر امکان بازگشت کالا یا تضمین کیفیت وجود دارد، این اطلاعات را در تبلیغات خود اعلام کنید. این موارد به اعتماد مشتریان کمک میکنند.. پیگیری و ارزیابی عملکرد: از ابزارهای برای پیگیری و ارزیابی عملکرد کمپینهای تبلیغاتی استفاده کنید. تحلیل نرخ تبدیل، ترافیک و فروش را مورد بررسی قرار دهید.. تنظیم تاریخ و زمان مناسب: زمانبندی اجرای کمپین تبلیغاتی بسیار مهم است. زمانی که مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند، تبلیغات خود را منتشر کنید.. پیشنهادات و بازخورد مشتریان:. طراحی تصاویر و محتوا جذاب: تصاویر و محتوای تبلیغاتی شما باید جذاب و متناسب با هدف کمپین باشد. از رنگها، عناوین قوی و اطلاعات کوتاه و مختصر استفاده کنید.. تعیین بودجه تبلیغاتی: بر اساس هدف و محدودیتهای مالی خود، بودجه تبلیغاتی را مشخص کنید. از ابزارهای تبلیغاتی مانند Google Ads بهره ببرید تا بودجه را بهینهسازی کنید.
Forum Role: Participant
Topics Started: 0
Replies Created: 0