اخبار

تصویب اساسنامه جدید فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در مجمع عمومی

مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به منظور بررسی عملکرد سال 1400 و همچنین تقویم سال 1401، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در سالن جلسات کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. در این مجمع سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و سایر اعضا حضور داشتند.

اسبقیان در این مجمع اظهار داشت: در سال گذشته هفت جلسه هیئت رئیسه برگزار شد و 33 موضوع به تصویب رسید. ما چند رویداد نیز داشتیم که در پارالمپیک توکیو، رشته‌های تحت پوشش ما 14 مدال از مجموع 24 مدال را کسب کردند. همچنین در پاراآسیایی جوانان بحرین که کاروان ایران اول شد، ورزشکاران فدراسیون ما 75 مدال یعنی 51 درصد مدال‌های کاروان کشورمان را به دست آوردند. فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در سالی که گذشت، در اعزام‌های مختلف موفق به کسب 102 مدال شدند. برگزاری اردوها و مسابقات مختلف از دیگر اقدامات ما بود. همچنین در سال 1400 مقام دوم در بین فدراسیون‌ها در موضوع ورزش همگانی را داشتیم.

وی افزود: ما در سال گذشته از وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک بیش از 28 میلیارد تومان دریافت کردیم و همچنین 2.7 میلیارد تومان نیز درآمد جانبی از اسپانسر، دوره‌های آموزشی و سایر درآمدها داشتیم. در روزی که من فدراسیون را گرفتم، بیش از 90 پرسنل داشتیم که الان به 63 نفر رسیده است. سال قبل روی هم 9.7 میلیارد تومان حقوق پرداخت کردیم و امسال در حال حاضر هر ماه 1.2 میلیارد تومان حقوق می‌دهیم.

در ادامه مجمع گزارش حسابرسی و خزانه‌داری و بازرس فدراسیون ارائه شد و مورد تأیید اعضای مجمع قرار گرفت. همچنین اساسنامه جدید به رأی‌گیری گذاشته شد و مورد تصویب قرار گرفت. همچنین پولادگر و صالحی امیری صحبت‌هایی را در حمایت از ورزش جانبازان و معلولین عنوان کردند. در بخش پایانی مجمع نیز از هیئت‌های برتر تقدیر به عمل آمد.

صالحی امیری: ورزش ایران 2 سال سخت و سنگین را پیش رو دارد/ خسروی وفا منشأ تحولات بزرگی بوده است

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا