اخبار

اسبقیان: مشکل مالیات فدراسیون‌ها باید برطرف شود/ بالغ بر 6 میلیارد تومان بدهی داریم

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تأکید کرد، مشکل مالیات فدراسیون‌های ورزشی باید برطرف شود.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شروین اسبقیان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با انتقاد از شرایط به وجود آمده پیرامون موضوع مالیات فدراسیون‌ها اظهار داشت: این موضوع مالیات باید حل شود. در این شرایط سخت که فدراسیون‌ها با آن مواجه هستند، اینکه سازمان مالیات بخواهد حساب فدراسیون‌ها را خالی کند، به دور از حمایت است. در حال حاضر بودجه ما فقط جوابگوی اعزام‌ها و اردوهاست و این زیبنده رؤسای فدراسیون‌ها نیست که با چنین مشکلی مواجه شوند و حتی سازمان مالیاتی از آنها به خاطر پر نکردن اظهارنامه‌های مالیاتی طی سال‌های گذشته دسته چک بگیرد.

وی ادامه داد: در دوره قبل از من اظهارنامه مالیاتی پر نشده بود و این کار بعد از حضور من صورت گرفت. البته هنوز از حساب ما پولی برداشت نشده است، اما تلاش می‌کنیم موضوع را پیگیری کنیم. این موضوع باید به طور ویژه از سوی مقامات حل و فصل شود و البته سجادی (وزیر ورزش) هم پیگیر است. فدراسیون‌ها به ویژه ما با این رقم‌ها و کمک اندکی که می‌شود، اگر حساب‌مان خالی شود، به دور از روح ورزش است. خواهش می‌کنم مسئولان مالیاتی همکاری و حمایت‌ها را داشته باشند.

اسبقیان گفت: بدهی مالیاتی فدراسیون ما بالغ بر پنج شش میلیارد تومان است. البته رؤسای قبلی هم مقصر نیستند، چون فکر می‌کردند که این مالیات تعلق نمی‌گیرند، ولی الان تعلق گرفته است. الان در حال پیگیری هستیم و تا الان اتفاق خاصی رخ نداده است.

تصویب اساسنامه جدید فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در مجمع عمومی

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا